Praca na stanowisku ds. gospodarki komunalnej

Urząd Gminy w Postominie zatrudni w ramach zastępstwa na stanowisku ds. gospodarki komunalnej w Referacie Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Gminy w Postominie.

 

1. Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • wykształcenie minimum średnie,
  • nieposzlakowana opinia,

2. Wymagania dodatkowe:

  • znajomość ustawy o samorządzie gminnym,
  • znajomość aktów prawnych regulujących zagadnienia związane z utrzymaniem czystości i porządku w gminie,
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,
  • dobra znajomość obsługi komputera
  • umiejętność sprawnej organizacji pracy,
  • prawo jazdy kat B,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi, umiejętność komunikowania się, odporność na stres, odpowiedzialność.

3. Zakres zadań na stanowisku obejmuje:

  1. prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem oraz przyjęciem regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków,
  2. przejmowanie na własność gminy urządzeń wodno – kanalizacyjnych,
  3. zobowiązywanie właścicieli nieruchomości do przyłączania nieruchomości do sieci kanalizacji sanitarnej a w przypadku braku do budowy zbiorników bezodpływowych na nieczystości płynne,
  4. wydawanie decyzji ustalających obowiązek ponoszenia opłat na rzecz gminy z tytułu opróżniania zbiorników bezodpływowych w przypadku właścicieli nieruchomości, którzy nie zawarli w tym zakresie umów z uprawnionymi podmiotami,
  5. prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z realizacji ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
  6. wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych,
  7. prowadzenie sprawozdawczości związanej z realizacją Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych, przygotowywanie informacji niezbędnych do aktualizacji KPOŚK,
  8. przyjmowanie sprawozdań z zakresy gospodarki ściekowej,
  9. prowadzenie spraw związanych z planowaniem, przygotowaniem, realizacją, nadzorowaniem i rozliczaniem zadań inwestycyjnych związanych z budową przydomowych oczyszczalni ścieków obsługujących budynki użyteczności publicznej oraz budynki mieszkalne na terenie gminy Postomino,
  10. prowadzenie rejestru zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków,
  11. prowadzenie spraw związanych z kontrolowaniem przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o zbiorowych zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym zaopatrzeniu odprowadzaniu ścieków, utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz uchwalonego w tym zakresie prawa miejscowego,
  12. organizowanie opieki nad bezdomnymi zwierzętami, w tym przygotowywanie projektu Programu opieki nad zwierzętami i zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy oraz jego realizacja,
  13. wydawanie zezwoleń na utrzymanie psów ras agresywnych,
  14. udzielanie i sporządzanie informacji na temat innych spraw związanych z produkcją zwierzęcą i roślinną, przyjmowanie informacji o pojawieniu się chorób, szkodników roślin oraz chwastów;
  15. przygotowywanie opinii dotyczących robót geologicznych i opinii dotyczących projektowanych prac hydrogeologicznych,
  16. przyjmowanie sprawozdań z zakresu opłaty eksploatacyjnej.

 

4. Wymagane dokumenty:

  • podanie wraz z uzasadnieniem,
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie,
  • kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie,
  • kopie świadectw pracy bądź zaświadczenia potwierdzające staż pracy,
  • kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i uprawnienia pracownicze,
  • oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na wskazanym stanowisku,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016.119.1) (RODO).

 

5. Informacja o warunkach pracy:

Zatrudnienie na zastępstwo w okresie usprawiedliwionej nieobecności pracownika zatrudnionego na stanowisku ds. gospodarki komunalnej w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę.

Praca w pomieszczaniach biurowych w budynku urzędu gminy przy komputerze (powyżej 4 godz.) Wyjazdy służbowe na terenie gminy Postomino oraz na szkolenia. Stanowisko pracy zlokalizowane jest na parterze budynku urzędu, wyposażone w komputer i sprzęt biurowy. Budynek nie posiada windy dla osób niepełnosprawnych. Toalety niedostosowane są do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach.

 

6. Termin składania ofert:

Oferty wraz z dokumentami należy przesłać na adres: Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino w terminie do 24 września 2021 roku.

W celu bezpośredniego kontaktu z kandydatami prosimy o podanie numeru telefonu.


7. Klauzula informacyjna.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 2016.119.1), dalej RODO informuję, iż:

  1. administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76 -113 Postomino 30;
  2. kontakt z Administratorem danych jest możliwy za pośrednictwem adresu e-mail ug@postomino.pl lub pisemnie na wyżej wskazany adres. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pan/i kontaktować się z Inspektorem Danych Osobowych elektronicznie na adres e-mail iodo@postomino.pl lub pisemnie na adres urzędu;
  3. dane osobowe kandydatów do pracy przetwarzane będą w celu realizacji procesu naboru, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą;
  4. dane osobowe kandydatów do pracy mogą być przekazywane innym organom i podmiotom wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa;
  5. dane osobowe kandydatów będą przechowywane przez okres 5 miesięcy od dnia opublikowania informacji o wynikach naboru. Po ww. terminie nieodebrane osobiście, zostaną komisyjnie zniszczone;
  6. kandydatowi, którego dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem,
  7. kandydatowi, który uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO, służy prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
  8. dane osobowe kandydatów nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane,
  9. dane osobowe kandydatów nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej,
  10. podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie niezbędnych danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa, a w przypadku przetwarzania na podstawie wyrażonej zgody brak możliwości podjęcia czynności przez Administratora.
Wyświetlono: 686

Zobacz również

Powrót do góry