Informacja dla przedsiębiorców
W związku z zaistniałą sytuacją informujemy, iż brak jest obecnie możliwości składania w siedzibie Urzędu Gminy wniosków o wpis do CEiDG, jak również potwierdzenia w przeciągu 7 dni przez pracowników Urzędu Państwa tożsamości w sytuacji, w której skorzystaliście z dokonania wpisu lub jego zmiany z wykorzystaniem portalu CEIDG.
N iezależnie od powyższego, macie Państwo możliwość samodzielnego dokonania wpisu, zmiany, zawieszenia, wznowienia czy też wykreślenia z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej z wykorzystaniem strony www.ceidg.gov.pl oraz profilu zaufanego, do którego założenia gorąco zachęcamy!
Link do założenia profilu zaufanego:
- pz.gov.pl (wybierz opcję „zarejestruj się”)
albo
- ceidg.gov.pl (wybierz opcję w górnym prawym rogu „zaloguj”, a następnie login.gov.pl)
W przypadku jakichkolwiek problemów czy wątpliwości w zakresie zakładania profilu zaufanego – prosimy o skorzystanie z instrukcji, znajdującej się tutaj.
Kolejnym krokiem jest założenie profilu przedsiębiorcy na stronie:
- www.ceidg.gov.pl (wybierz opcję w górnym prawym rogu „zaloguj”, a następnie „Załóż nowe konto przedsiębiorcy”)
Jeśli zarejestrowaliście Państwo swoje konto i posiadacie już profil zaufany – wystarczy zalogować się na stronie www.ceidg.gov.pl używając swojego profilu, a następnie przejść do czynności, którą chcecie wykonać.
W razie problemów technicznych – kontakt dla przedsiębiorców
Infolinia Centrum Pomocy (CEiDG): 801 055 088